Ředitelkou MŠ jsem od roku 2014, s dětmi pracuji přes 30 let. Stále mě dokáží něčím překvapit a inspirovat.
Mám ráda hudbu a zpěv a také ji předávám dětem. Relaxuji v rodinném kruhu, s knihou nebo vychutnáváním dobré kávičky na sluníčku.
Kvalifikační studium pro ředitele škol
Mensa NTC Learning I., II., III.
Vzdělávací program – Metoda dobrého startu
Tvořivá hra a její začlenění do ŠVP
Inovujeme portfolio dítěte
Jak na individualizaci v MŠ
Podporujeme nadané děti pro budoucnost
Primární logopedická prevence
Rozvoj předčtenářské gramotnosti
Vzdělávací systém YAMAHA
Snoezelen v teorii a praxi
Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu v Odrách 2011-2015. Poté jsem absolvovala kurz angličtiny, se kterou dále pokračuji v zájmovém kroužku předškolní angličtiny v MŠ.
Od dětství jsem si přála být p. učitelkou a tento sen se mi splnil. Baví mě, že je každý den má práce kreativní a moc mě těší, že mohu učit děti základům do života.
Ve svém volném čase ráda chodím na hory, jezdím na kole, navštěvuji kulturní akce, cestuji nebo mě můžete potkat v jedné z několika ostravských kaváren s výběrovou kávou.
Primární logopedická prevence pro učitelky běžných tříd v MŠ a ZŠ
Rozvoj předčtenářské gramotnosti dětí v praxi MŠ
Angličtina pro předškolní děti v praxi
Začleňování výuky cizího jazyka do výchovně vzdělávacího procesu v MŠ
Jak na individualizaci v MŠ
Spolupráce MŠ s rodinou dítěte
Snoezelen v teorii a praxi
Formativní hodnocení
CKP – distanční vzdělávání v mš
Podpora dětí cizinců v předškolním vzdělávání
Mám vystudovánu Střední pedagogickou školu v Krnově, 1985-1989. Řadu let jsem pracovala s nejmenšími dětmi, kde jsem se cítila nejlépe. Jako paní učitelka se snažím využít veškerých dosavadních znalostí a zkušeností k tomu, abych dětem vytvořila příjemné prostředí, kde se budou cítit bezpečně a šťastně.
Ráda zpívám, hraji na housle a klavír a relaxuji na ranči, obklopena přírodou a koníčky.
Celoroční vzdělávání pedagogů v oblasti ekologické výchovy dětí
Minimum speciálně pedagogicko-psychologického poradenství pro učitelky mateřských škol
Determinanty práce s dvouletými dětmi v MŠ
„Jak si poradit s nekázní dětí“
„Jak pracovat s metodikou dopravní výchovy“
Snoezelen v teorii a praxi
Muzikohraní
Pohyb organizované skupiny dětí
CKP – Distanční vzdělávání v MŠ
Ontogenetický vývoj řeči
Logopedická prevence
Podpora dětí cizinců v předškolním vzdělávání
Vzdělávání nadaných dětí
ZZA – Zdravotník zotavovacích akcí
Formativní hodnocení
Vystudovala jsem učitelství pro mateřské školy a této práci jsem se věnovala po celý svůj život. Děti mi byly vždy radostí a velmi mě těšilo, že se za mnou vracely i jako dospělí lidé a vzpomínaly na svá léta prožitá v mateřské škole.
Patřím mezi ty šťastné lidi, kterým se jejich profese stala koníčkem a jsem ráda, že se jí můžu i nadále věnovat. Potřeba kontaktu s lidmi, pocit užitečnosti a dobrý pocit z výsledku mé pedagogické práce mě provází i nyní po 50 letech.
A co dělám ve volném čase? Ráda cestuji, čtu, vařím, luštím křížovky, skládám básničky a příběhy pro děti, sleduji se zájmem přírodopisné filmy.
Mateřská škola Ostrava, Dvořákova 4, příspěvková organizace
Ředitelka: Bc. Andrea Calábková
Číslo účtu: 24239761/0100